Absolvováním
kurzu – práce z domova – Home office získáte
všechny potřebné informace k zavedení systému Home office ve vaší
společnosti.
–
Bude si vědomi všech výhod i nevýhod práce na
z domova , jak ze strany zaměstnavatele,
tak zaměstnance…
–
Vedoucí pracovníci získají návod, jak nejlépe
řídit podřízení na dálku.
Kurz je
určen manažerům, HR pracovníkům a personalistům,
kteří pracují s pracovněprávním vztahem tzv. Home Office – prací na dálku.
Práce z
domova představuje flexibilní formu výkonu závislé práce, kdy zaměstnanec
pracuje zcela (homeworking) nebo zčásti (home office) ze svého bydliště. Práce
z domova je zároveň oblíbeným benefitem, který zaměstnavatel může poskytovat
svým zaměstnancům. Nelze ji však vnímat jen jako benefit, který by
zaměstnavatel mohl libovolně upravovat, neboť i při práci z domova má
zaměstnanec svá práva. Práce z domova má řadu výhod, ale může mít i svá úskalí.
Práce z
domova je formou flexibilního pracovního poměru, kdy
zaměstnanec pracuje mimo sídlo firmy. Jaké má tzv. home office pro
zaměstnance a zaměstnavatele výhody a nevýhody? Co by měla upravovat
pracovní smlouva? To se dozvíte v mém webináři.
Program
webináře:
Homeoffice
legislativa
Zákoník
práce a Evropská směrnice práce z domova
Řešení
BOZP při Home office
Řešení
pracovních úrazů při Home office
Místo
výkonu práce v pracovní smlouvě
Pracovní
doba zaměstnance na Home office
Úhrada
fixních nákladů na práci z domova pro zaměstnance
Víte, jak využít práci na dálku ve prospěch
zaměstnavatele? Umíte nastavit pravidla využívání Home office v souladu s platnou
legislativou?
Víte, že , že je nutné do smlouvy se zaměstnancem
zadat i podmínky
BOZP?
Nejste si jisti, jak přistupovat k řízení
pracovníků na dálku?
Odmítají vedoucí pracovníci řídit pracovníky v režimu Home office? Jak je
přesvědčit, že je to výhodné i pro ně?
PO
ABSOLVOVÁNÍ
KURZU
–
Absolvováním kurzu – práce z domova – Home office získáte
všechny potřebné informace k zavedení systému Home office ve vaší
společnosti.
–
Bude si vědomi všech výhod i nevýhod práce na
z domova , jak ze strany zaměstnavatele,
tak zaměstnance…
–
Vedoucí pracovníci získají návod, jak nejlépe
řídit podřízení na dálku.
Kurz je
určen manažerům, HR pracovníkům a personalistům,
kteří pracují s pracovněprávním vztahem tzv. Home Office – prací na dálku.
Práce z
domova představuje flexibilní formu výkonu závislé práce, kdy zaměstnanec
pracuje zcela (homeworking) nebo zčásti (home office) ze svého bydliště. Práce
z domova je zároveň oblíbeným benefitem, který zaměstnavatel může poskytovat
svým zaměstnancům. Nelze ji však vnímat jen jako benefit, který by
zaměstnavatel mohl libovolně upravovat, neboť i při práci z domova má
zaměstnanec svá práva. Práce z domova má řadu výhod, ale může mít i svá úskalí.
Práce z
domova je formou flexibilního pracovního poměru, kdy
zaměstnanec pracuje mimo sídlo firmy. Jaké má tzv. home office pro
zaměstnance a zaměstnavatele výhody a nevýhody? Co by měla upravovat
pracovní smlouva? To se dozvíte v mém webináři.
Program
webináře:
Homeoffice
legislativa
Zákoník
práce a Evropská směrnice práce z domova
Řešení
BOZP při Home office
Řešení
pracovních úrazů při Home office
Místo
výkonu práce v pracovní smlouvě
Pracovní
doba zaměstnance na Home office
Úhrada
fixních nákladů na práci z domova pro zaměstnance
Jsem nezávislý konzultant a manažer · · · · · |
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.