Rizika čekají na každém kroku plánování projektu ať organizační, či ekonomická a musejí se co nejrychleji vyřešit, aby byl projekt uskutečněný dle plánu. Řízení rizik sníží dopad na projekt, tím i minimalizizuje případné ztráty a ušetřit velké množství času. Za úspěchěm projektu stojí i vynikající komunikace v týmu.
Informace o workshopu
- Metody stanovení rizik
- Jak identifikovat možné riziko
- Kategorie rizik
- Sledování rizik
- Metody sledování rizik (SWOT analýza, FRAP, FIPRAN)
- Proč máme rizika řídit
Forma Kurzu Řízení rizik při plánování projektu
- Kurz je pořádán jako 1-denní nebo 2-denní workshop, kterému v ideálním případě předchází 1/2 denní příprava na míru situaci a problémům dané firmy nebo týmu.
- Při sjednávání termínů školení můžete zaslat konkrétní otázky a situace, které potřebujete řešit a těmto otázkám je následně školení/workshop uzpůsoben.
Řídíme se heslem: “Když se chci někam dostat, proč se nezeptat toho, kdo tam už byl?”
Školení Řízení rizik při plánování projektu lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnosti. Termín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.