Velmi často je web to první co zákazník navštíví, před koupí Vašeho produktu, či služby a je důležité, aby ho zaujal desingově i obsahem. Právě v kurzu Copywriting se naučíte, jak psát obsah na web tak, aby byl efektivní a potencionálního zákazníka zaujal a zvýšila se tím šanci na uzavření obchodu.
Co se naučíte na školení Jak psát obsah na webu, aby jste prodali:
- Jak poznat své zákazníky (je důležité vědět, kdo Váš výrobek, či službu používá, aby jste mohli psát cílený obsah)
- Jak v popisu Vašeho výrobku, či služby odbourat zákazníkuv strach z nákupu
- Čeho se vyvarovat
- Vysvětlíme jak co je SEO a jak ho správně využívat ve svůj prospěch
- Nevnucovat Váš produkt, nebo službu zákazníkovi, musíte dát najevo, že když od Vás koupí, zbaví se tím problému, který má.
- Tipy a triky Copywriting
- Google Analytics
Řídíme se heslem: “Když se chci někam dostat, proč se nezeptat toho, kdo tam už byl?”
- Zaměření našich lektorů je vyloženě praktické, vynecháváme “akademický” přístup a jdeme přímo k Vašim skutečným problémům, kdy nejste první na světě s tímto problémem a můžete se inspirovat tím, jak tento problém už vyřešil (úspěšně) někdo jiný.
Forma kurzu / workshopu Jak psát obsah na webu, aby jste prodali
- Kurz je pořádán jako 1-denní workshop, kterému v ideálním případě předchází 1/2 denní příprava na míru situaci a problémům dané firmy nebo týmu.
- Při sjednávání termínů školení můžete zaslat konkrétní otázky a situace, které potřebujete řešit a těmto otázkám je následně školení/workshop uzpůsoben.
Školení lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnosti. Termín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem. Po skončení kurzu všichni účastníci obdrží certifikát o absolvování školení.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.