Trápí vás nízká návštěvnost a nedostatečný výkon vašeho webu či e-shopu? Potřebujete zvýšit povědomí o vaší značce, ale nevíte, jak na to? Zajímá vás, jak se projevila současná korona krize na cenách za reklamu v online prostředí? Všechna tato témata mají společnou jednu věc – PPC reklamu. Ta může být jedním z nástrojů, který vám pomůže najít řešení vašich problémů.
Přihlaste se na kurz „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads“ a získejte ověřený návod, jak na to.
Kdo vás bude školit?
Michal Bureš
Zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative. Majk odpovídá za výsledky PPC kampaní u nejvýznamnějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého In creative dosahuje meziročního růstu obratu o 130 %. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.
Z jakých forem školení můžete vybírat?
Kurzy pořádáme standardně ve formě půldenního workshopu pro 6 až 10 účastníků s možností individuálního školení na míru. Můžeme vám také uspořádat vícedenní školení nebo marketingovou akademii připravenou přímo podle vašich požadavků.
Co se v kurzu naučíte?
- Jaký je rozdíl mezi systémy Google Ads a Sklik?
– Který z nich je pro vaši reklamu vhodný a jak to poznat. - Jaké typy a formáty reklam si můžete zvolit?
- Postup, jak si vytvoříte vlastní reklamní kampaň a jak ji můžete optimalizovat.
- Kterým fatálním chybám v nastavení kampaně se vyhnout.
- Návod, jak si ušetříte čas nastavením automatických pravidel.
- Vyhodnotit si úspěšnost kampaně:
– jaké nástroje k tomu budete potřebovat,
– které metriky je potřeba sledovat. - Dávat si data do souvislostí a zvyšovat tak svoji úspěšnost.
- Na praktickém příkladu si ukážeme dopady korona krize na hledanost klíčových slov a jejich ceny.
Pro koho je kurz vhodný?
- jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
- chcete využít váš web nebo e-shop na maximum,
- nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
- jste začátečník, nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
- chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
- nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
- kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.
Proč se na kurz přihlásit?
- Půlden nabitý spoustou praktických informací.
- Spousta tipů, které můžete použít nyní, ale i v době, kdy bude korona krize dávnou minulostí.
- Praktické a přehledné informace z českého prostředí.
- Bonus zdarma – 10 minut telefonické konzultace s lektorem.
- Ověřené a velmi jednoduché online řešení.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.