Kurz je určen pro asistentky, v nichž chtějí mít manažeři skutečně efektivní pracovní sílu, pomocníka, zástupce, ředitelku kanceláře… a možná i podnikového psychologa. Vaše asistentka se naučí řídit provoz pracoviště, efektivně komunikovat v osobním i telefonickém kontaktu, řešit konfliktní situace, chránit vaše soukromí, zbytečně nerušit, pracovat samostatně, reprezentovat na úrovni… A vy budete mít čas na své priority
Pro koho je kurz vhodný?
Seminář je určen pro
Asistentky/asistenty, sekretářky, office manažery, recepční
Obsah školení
Co Vám seminář přinese
Naučíte se:
- organizovat vlastní práci a chod kanceláře
- jednat, vyjednávat, zvládat konfliktní situace v osobním i telefonickém kontaktu
- reprezentovat firmu
- zvládat pracovní zátěž, stres
Obsah semináře
- Asistent/ka – ředitel/ka kanceláře
- time management pro asistentky
- priority asistentské práce
- Asistent/ka – komunikační centrum
- zásady efektivní komunikace
- prevence konfliktních situací
- zvládání konfliktních situací v osobním i telefonickém kontaktu
- asertivní techniky komunikace
- Asistent/ka – reprezentant
- společenská role asistentky
- etiketa a firemní kultura
- osobní image
- Osobní rozvoj – aplikace námětů do praxe
Metody práce
- interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
- modelové situace
- tréninky
- případové studie
- testy k získání námětů pro osobní rozvoj
Form kurzu/workshopu:
Seminář je prezenční. Pořádáme ho v těchto lokalitách: Praha.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.