Práce s lidmi patří k nejnáročnějším, i když také k nejhezčím. Stroj funguje až na nějaké procento chyb stále stejně, ale lidé jsou jiní – mají své problémy, nálady. A…
Jak získat náskok před konkurencí?
Pokud by firma zvýšila počet udržených klientů o pouhých pět procent, dodatečné zvýšení zisku, kterého již dosáhla ze současné produkce, by často bylo násobně vyšší než tato procenta. Co by…
Chcete zvýšit příjem? Pracujte na důvěře!
Ať už člověk přemýšlí nad příjmem své firmy nebo svým osobním příjmem, ne vždy si uvědomuje základní faktor, který o výši příjmu rozhoduje. Tímto faktorem je důvěra firemních zákazníků ve firmu…
Tři zdroje zvyšování obratu i v těžším období
Jakmile dojde na trhu k stagnaci nebo když organizace z toho či onoho důvodu jednoduše vstoupí do období nepříliš velkých příjmů, první myšlenka, která člověka v takové chvíli nejednou napadne…
Jak motivovat své lidi v náročnějším období?
Tato doba není pro firmy zrovna jednoduchá. Řada z nich prošla obdobím recese a musela snižovat náklady a často i počty zaměstnanců. To se samozřejmě projeví i na náladě lidí…
5 typických omylů, kterých se při plánování nevědomky dopouštíme
Když se bavím s lidmi o plánování a o nutnosti mít stanovené cíle v oblastech, ve kterých se pohybují, potvrzují mi, že bez stanovených cílů se nelze obejít. Realita ovšem…
Jak získat pro své cíle i ostatní?
Získejte pro své cíle ostatní Víra v uskutečnitelnost a dosažitelnost cíle, tak potřebná pro morálku celého projektového týmu a efektivní spolupráci, není konstantním a neměnným faktorem. Je to proměnná, jejíž hodnota…
Někdy čím hůře, tím lépe…
Aktuální doba je pro mnohé z nás plná velkých výzev a u některých z našich klientů jsme řešili také zásadnější situace týkající se nákladů, prosperity či produktivity současného personálu. Když…
Jakou roli hraje komunikace ve vyčerpání?
Komunikace a (nejen) pracovní vyčerpání… Mají tyto dvě věci souvislost? Naše vztahy, pracovní, obchodní i soukromé jsou založeny na komunikaci. Bez komunikace žádný hodnotný vztah vybudovat nelze. Tím, že se začneme…
Jak v prodeji zvládnout pochybnosti o ceně?
Pochybovali jste někdy o ceně produktu nebo služby, kterou jste prodávali?Jak se vám pak v prodeji toho produktu či služby dařilo?A proč je důležité, aby obchodník neměl s cenou problém?…