Péče o zákazníka, je v dnešní době obrovská konkurenční výhoda.
V dnešní době, kdy je konkurence v každém odvětví je nutné o své zákazníky pečovat. Proč? Ceny, kvalita apod. jsou dnes u většiny firem podobné a zákazník se může rozhodovat již dle benefitů dané firmy. Nebo se pro Vás může rozhodnout pouze z toho důvodu, že jednání s kýmkoliv ve firmě, je pro něj příjemné. To by si měl uvědomit každý pracovník, který jedná s klienty, že velkou část má na uzavření obchodu právě jeho jednání.
Vždy je dobré, si vzít od jakéhokoliv zákazníka feedback.
Jaká témata budete probírat na školení Péče o zákazníka?
- Jak správně působit na klienta (verbální i neverbální komunikace)
- První dojem (zákazník si dokáže udělat první dojem během prvních Vašich pár slov)
- Řešení stížnosti klienta (vždy je nutné, jí co nejrychleji vyřešit ve spokojenost obou stran)
- Osobní přístup
- Image firmy
- Jak se zákazníkem v žádném případě nekomunikovat
- Budování důvěry
- Jak poznat nespokojeného zákazníka (jeho signály)
- Vžití se do zákazníka a pochopení jaho potřeb
- Jak si díky pozitivnímu feedbacku vzít od zákazníka kontakty
Řídíme se heslem: “Když se chci někam dostat, proč se nezeptat toho, kdo tam už byl?”
Forma workshopu Péče o zákazníka
- Kurz je pořádán jako 1-denní nebo 2-denní workshop, kterému v ideálním případě předchází 1/2 denní příprava na míru situaci a problémům dané firmy nebo týmu.
- Při sjednávání termínů školení můžete zaslat konkrétní otázky a situace, které potřebujete řešit a těmto otázkám je následně školení/workshop uzpůsoben.
Školení péče o zákazníka lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnosti. Termín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.