Prodejní rozhovor, se bez námitek neobejde, vždy tu nějáké budou. Vždy je nutné, správně s námitkami pracovat. Musíme si uvědomit, že námitka vznikla díky tomu, co jsme řekli při prodejním rozhovoru. V tomto případě musíme námitku potencionálního zákazníka využít ve svůj prospěch. To že klient má námitky, neznamená, že o nás produkt, či službu nemá zájám.
Školení doporučujeme, všem obchodníkům, začínající, i pro pokročilé.
Jaký obsah workoshopu Zvládání námitek při prodejním rozhovoru, jsme si pro Vás připravili?
- Jak vznikají námitky
- Proč vznikají námitky
- Jak námitku využít ve svůj prospěch
- Techniky zvládání námitek
- Nejčastější námitky při prodejním rozhovoru
- Definice námitek
- Kontrola emocí
- Asertivita
Řídíme se heslem: “Když se chci někam dostat, proč se nezeptat toho, kdo tam už byl?”
Workshop je veden mentory, kteří prošli dlouhou cestou až na vrchol a stejnými problémy, kterým čelíte momentálně vy.
Kde workshop Zvládání námitek při prodejním rozhovoru probíhá?
Školení lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnosti. Termín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem.
Forma workshopu Zvládání námitek při prodejním rozhovoru
- Kurz je pořádán jako 1-denní nebo 2-denní workshop, kterému v ideálním případě předchází 1/2 denní příprava na míru situaci a problémům dané firmy nebo týmu.
- Při sjednávání termínů školení můžete zaslat konkrétní otázky a situace, které potřebujete řešit a těmto otázkám je následně školení/workshop uzpůsoben.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.