Vedení pracovní porady je součástí každé firmy a každého manažera. Některá jednání jsou náročná a bylo by lepší tato jednání zjednodušit, v tomto workshopu se naučite techniku facilitace.
Informace o workshopu Vedení pracovní porady
- Účel porady
- Cíl porady
- Plánování pracovní porady
- Typy porad
- Efektivní vedení porady
- Technika facilitace
- Harmonogram porady
- Motivace
- Jak zapojit všechny účastníky
- Prezentace vlastního názoru
- Nastavení komunikace
- Jak hledat nové možnosti a příležitosti
Forma workshopu Vedení pracovní porad
- Kurz je pořádán jako 1-denní nebo 2-denní workshop, kterému v ideálním případě předchází 1/2 denní příprava na míru situaci a problémům dané firmy nebo týmu.
- Při sjednávání termínů školení můžete zaslat konkrétní otázky a situace, které potřebujete řešit a těmto otázkám je následně školení/workshop uzpůsoben.
Školení lze uskutečnit na některé z našich školících poboček (Praha, Brno, Třebíč, Bratislava) nebo přímo v prostorách vaší společnosti. Termín školení lze maximálně přizpůsobit vašim časovým možnostem.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.