Popis kurzu
Kurz je určen pro fakturantky, junior účetní, asistentky (vč. virtuálních) popř. i podnikatele, kteří při své práci přicházejí do styku s DPH, i když sami nepotřebují připravovat samostatně přiznání k DPH. Potřebuji ale umět zkontrolovat doklady, vystavit fakturu pro zákazníka
Lektorka si vyhrazuje právo upravit časový rozsah školení v závislosti na rychlosti probrané látky a množství či složitosti dotazů. Celkový čas školení tak může být zkrácen či prodloužen nebo časově přizpůsoben potřebám účastníků.
Program kurzu
-
co je daňový doklad pro účely DPH
-
druhy daňových dokladů
-
náležitosti daňových dokladů
-
vystavování daňových dokladů
-
opravy a změny již vystavených daňových dokladů – co nelze, opravný daňový doklad
-
datum zdanitelného plnění
-
výpočet DPH “shora”, “zdola”
-
sazby DPH – kdy se jaká použije
-
stručné seznámení se zvláštními režimy – zvláštní režim pro cestovní službu, zvláštní režim pro obchodníky s použitým zbožím – jak pracovat s dokladem vystavené ve zvláštním režimu
-
stručné seznámení s tuzemským přenesením daňové povinnosti – v jakých situacích se používá, co dělat s dokladem, kdy můžu vystavovat s nulovým DPH v přenesení
Jak to bude probíhat?
Po odeslání objednávky školení obdržíte zálohovou fakturu, tj. podklad k úhradě školení.
Nejpozději den před začátkem školení od nás obdržíte odkaz k připojení ke školení a písemné podklady vypracované lektorem na mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Ke školení se můžete připojit již 15 minut před začátkem školení.
On-line školení realizujeme prostřednictvím Google meet
Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.
Náhradní plnění
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění.
Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 106 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněnou osobu, kterou se vám nepodařilo zaměstnat.
Školit vás budou
Bc. Bartůšková Zuzana
Jsem účetní s více než patnáctiletou praxí v oblasti účetnictví. Působím jako lektor a publikuji ve svém oboru. Jsem daňový poradce. Po maturitě jsem se rozhodla prohloubit specializaci v účetnictví na Vyšší odborné škole ekonomické v Táboře. Po absolutoriu v roce 2004 jsem působila na pozici samostatné účetní a zároveň jediné účetní ve firmě, což mi přineslo cenné zkušenosti s kompletním účetnictvím malé firmy s 25 zaměstnanci, včetně mzdové agendy, účetních specialit , jako např. účtování zakázkové výroby, řešení obchodů mimo ČR (z pohledu DPH), příprava finančních reportů. Časem se i z původně složitých záležitostí stala rutina a moje touha po profesním růstu mě zavedla do společnosti ABS Jets, a.s. Pozice hlavní účetní zahrnovala mimo jiné i vedení týmu, stanovování účetních postupů společnosti, řešení specifických daňových problémů, spolupráci s auditory, tvorba vnitropodnikových účetních směrnic, a to všechno v provázanosti i na ostatní oddělení společnosti. Bakalářské studium na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, obor Účetnictví a finanční řízení byl další logický krok ve zvyšování mé odbornosti. Po úspěšné obhajobě bakalářské práce jsem se rozhodla splnit si svůj sen a sama rozhodovat o své profesi, o tom jak ji budu vykonávat, a nebýt odkázána pouze na rozhodnutí jiných. Od října 2010 vedu účetnictví na volné noze. Od roku 2012 jsem součástí autorského týmu Portálu POHODA.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.