Popis kurzu
Na začátku kurzu si zopakujeme teoretické základy o dlouhodobém majetku – definice, oceňování, odpisy. Větší část kurzu budu věnována praktické práci s majetkem v programu Pohoda – karta majetku, nastavení účetních a daňových odpisů, zařazení a vyřazení majetku, zaznamenání technického zhodnocení apod. V rámci kurzu se nebudeme zabývat ručním výpočtem odpisů ani pokročilými daňovými operacemi s majetkem – leasing, daňové řešení technického zhodnocení, nájem majetku apod. Kurz je zaměřen zejména na praktické účtování majetku v programu Pohoda pro začínající nebo středně pokročilé účetní.
Lektorka si vyhrazuje právo upravit časový rozsah školení v závislosti na rychlosti probrané látky a množství či složitosti dotazů. Celkový čas školení tak může být zkrácen či prodloužen nebo časově přizpůsoben potřebám účastníků.
Program kurzu
-
opakování základní teorie o dlouhodobém majetku – definice dlouhodobého majetku z pohledu účetnictví a daně z příjmů
-
stručné shrnutí oceňování dlouhodobého majetku při pořízení
-
účetní a daňové odpisy – teoreticky
-
technické zhodnocení majetku – seznámení s pojmem
-
způsoby vyřazení dlouhodobého majetku
-
práce s agendou Majetek v programu Pohoda – karta majetku, majetkové operace – zařazení, technické zhodnocení, snížení a zvýšení ceny
-
nastavení účetních a daňových odpisů v Pohodě
-
vyřazení majetku v Pohodě
-
inventarizace majetku v Pohodě
Jak to bude probíhat?
Po odeslání objednávky školení obdržíte zálohovou fakturu, tj. podklad k úhradě školení.
Nejpozději den před začátkem školení od nás obdržíte odkaz k připojení ke školení a písemné podklady vypracované lektorem na mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Ke školení se můžete připojit již 15 minut před začátkem školení.
On-line školení realizujeme prostřednictvím Google meet
Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.
Náhradní plnění
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění.
Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 106 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněnou osobu, kterou se vám nepodařilo zaměstnat.
Školit vás budou
Bc. Bartůšková Zuzana
Jsem účetní s více než patnáctiletou praxí v oblasti účetnictví. Působím jako lektor a publikuji ve svém oboru. Jsem daňový poradce. Po maturitě jsem se rozhodla prohloubit specializaci v účetnictví na Vyšší odborné škole ekonomické v Táboře. Po absolutoriu v roce 2004 jsem působila na pozici samostatné účetní a zároveň jediné účetní ve firmě, což mi přineslo cenné zkušenosti s kompletním účetnictvím malé firmy s 25 zaměstnanci, včetně mzdové agendy, účetních specialit , jako např. účtování zakázkové výroby, řešení obchodů mimo ČR (z pohledu DPH), příprava finančních reportů. Časem se i z původně složitých záležitostí stala rutina a moje touha po profesním růstu mě zavedla do společnosti ABS Jets, a.s. Pozice hlavní účetní zahrnovala mimo jiné i vedení týmu, stanovování účetních postupů společnosti, řešení specifických daňových problémů, spolupráci s auditory, tvorba vnitropodnikových účetních směrnic, a to všechno v provázanosti i na ostatní oddělení společnosti. Bakalářské studium na Soukromé vysoké škole ekonomické ve Znojmě, obor Účetnictví a finanční řízení byl další logický krok ve zvyšování mé odbornosti. Po úspěšné obhajobě bakalářské práce jsem se rozhodla splnit si svůj sen a sama rozhodovat o své profesi, o tom jak ji budu vykonávat, a nebýt odkázána pouze na rozhodnutí jiných. Od října 2010 vedu účetnictví na volné noze. Od roku 2012 jsem součástí autorského týmu Portálu POHODA.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.