Program kurzu
Základní ovládání: – Přihlášení do systému – základní pojmy – ovládací prvky (hlavní nabídka, přehled, editor, klávesové zkratky) – pás karet (Ribbon) – Karta Helios, Karta Přehled, Karta Systém, Karta Akce – funkce Nastav – výstupy dat – uživatelské konstanty – globální konstanty – info panel |
|
Skladová evidence: – základy skladů – kmenové karty – stav skladu – příjemky – výdejky – inventura – dodatečné související náklady – konstanty a číselníky – výrobní čísla – mobilní skladník (Gatema) |
Nákup a prodej:
– vydané objednávky
– nabídky
– došlé objednávky
– expediční příkazy
Kurz bude veden s důrazem na individuální přístup k účastníkům s dostatečným časem k řešení dotazů k danému tématu. Kurz se uskuteční při minimálním počtu 4 účastníků a maximálním počtu 6 účastníků. Kurz je určen pro zaměstnance společností, které mají licenci systému Helios iNuvio zakoupenou od společnosti CATHEDRAL Software, případně zakoupení této licence zvažují.
Jak to bude probíhat?
Po odeslání objednávky školení obdržíte zálohovou fakturu, tj. podklad k úhradě školení.
Nejpozději den před začátkem školení od nás obdržíte odkaz k připojení ke školení a písemné podklady vypracované lektorem na mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
Ke školení se můžete připojit již 15 minut před začátkem školení.
On-line školení realizujeme prostřednictvím Google meet
Během školení můžete konzultovat vlastní případy, které potřebujete vyřešit, a to buď zasláním dotazu předem při zadávání objednávky nebo se můžete ptát lektora přímo v rámci školení.
Náhradní plnění
Pokud jste firma s povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením, můžete u naší firmy čerpat na tuto službu náhradní plnění.
Odebíráním služeb od naší firmy můžete ročně ušetřit víc než 106 000 Kč za každého zdravotně znevýhodněnou osobu, kterou se vám nepodařilo zaměstnat.
Recenze
Zatím zde nejsou žádné recenze.