increative.cz
In creative

Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads a Skliku?

od 2590 Kč

Oslovte vaše zákazníky přímo. Přesně ve chvíli, kdy na internetu hledají právě váš produkt, nebo vaši službu. Zvyšte návštěvnost vašeho webu/e-shopu. Jak? Snadno – pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu.

Trápí vás nízká návštěvnost a nedostatečný výkon vašeho webu či e-shopu? Potřebujete zvýšit povědomí o vaší značce, ale nevíte, jak na to? Zajímá vás, jak se projevila současná korona krize na cenách za reklamu v online prostředí? Všechna tato témata mají společnou jednu věc – PPC reklamu. Ta může být jedním z nástrojů, který vám pomůže najít řešení vašich problémů.

Přihlaste se na kurz „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads“ a získejte ověřený návod, jak na to. 

Kdo vás bude školit?

Michal Bureš

Zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative. Majk odpovídá za výsledky PPC kampaní u nejvýznamnějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého In creative dosahuje meziročního růstu obratu o 130 %. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.

Z jakých forem školení můžete vybírat?

Kurzy pořádáme standardně ve formě půldenního workshopu pro 6 až 10 účastníků s možností individuálního školení na míru. Můžeme vám také uspořádat vícedenní školení nebo marketingovou akademii připravenou přímo podle vašich požadavků.

Co se v kurzu naučíte?

  • Jaký je rozdíl mezi systémy Google Ads a Sklik?
    – Který z nich je pro vaši reklamu vhodný a jak to poznat.
  • Jaké typy a formáty reklam si můžete zvolit?
  • Postup, jak si vytvoříte vlastní reklamní kampaň a jak ji můžete optimalizovat.
  • Kterým fatálním chybám v nastavení kampaně se vyhnout.
  • Návod, jak si ušetříte čas nastavením automatických pravidel.
  • Vyhodnotit si úspěšnost kampaně:
    – jaké nástroje k tomu budete potřebovat,
    – které metriky je potřeba sledovat.
  • Dávat si data do souvislostí a zvyšovat tak svoji úspěšnost.
  • Na praktickém příkladu si ukážeme dopady korona krize na hledanost klíčových slov a jejich ceny.

Pro koho je kurz vhodný?

  • jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
  • chcete využít váš web nebo e-shop na maximum,
  • nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
  • jste začátečník, nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
  • chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
  • nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
  • kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.

Proč se na kurz přihlásit?

  • Půlden nabitý spoustou praktických informací.
  • Spousta tipů, které můžete použít nyní, ale i v době, kdy bude korona krize dávnou minulostí.
  • Praktické a přehledné informace z českého prostředí.
  • Bonus zdarma – 10 minut telefonické konzultace s lektorem.
  • Ověřené a velmi jednoduché online řešení.

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads a Skliku?“

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Povinná pole jsou označena **

Pro zobrazení prodejce zadejte Vaši e-mailovou adresu.

    0 z 5
    Křenová 69, , Brno, , Česká republika - 60200
    Nejsou žádné další nabídky pro tento produkt!

    Obecné dotazy

    Zatím nejsou žádné zodpovězené dotazy.

    Kategorie: