Propojení sociálních sítí a Educoo
Doporučujeme využít sociální sítě a kombinovat s nimi prezentaci svých školení/kurzů/workshopů. Toto propojení nejenom že vytvoří vazbu mezi obsahem, který publikujete, navíc i zvýší kredibilitu a důvěryhodnost kurzů, které nabízíte.
Z dlouhodobého sledování nám jako tři nejvhodnější sociální sítě pro propojení s obsahem na educoo.cz vychází:
Ideální sociální síť na prezentaci vaší:
- Historie
- Zkušeností
- Znalostí oboru a situace
Vše podbité jmény firem, ve kterých jste pracoval/a.
Na LinkedIn můžete využít 3 hlavní formy obsahu a propojení s Educoo:
Osobní profil
Prezentace Vás jako osoby a vaší pracovní historie:
Firemní profil a firemní příspěvky
Pokud vystupujete na LinkedIn jako firma (ne osoba nebo freelancer), vhodnou volbou pro vás pak je firemní LinkedIn profil:
Články (blog) na LinkedIn
S trochou odvahy a sebevědomí je možné psát odborné (a pokud možno čtivé) články. A samozřejmě sbírat Likes a Sdílení:
V současné chvíli nejrozšířenější a nejpopulárnější sociální síť. Především pro obsah, který nepůsobí příliš odborně a nejraději pobaví.
Jako hlavní cíl se jeví sbírat Likes a pokud možno být “cool”. Tím není myšleno nic negativního, prostě je potřeba vědět, kdo na Facebooku je a k čemu jej používá:
Společnost a sociální síť koupená Facebookem, primárně určená pro sdílení vizuálního obsahu a nezřídka selfie. Pokud prodáváte fitness workshopy, či cokoliv, co prostě dobře vypadá, jednoznačná volba pro Instagram.